علوم هفتم صوتی شد

آی فیزیک کتاب های درسی رو ، صوتی می‌کنه

کتاب صوتی علئم هفتم

از این به بعد برای مرور درس علوم ، نیازی به چندین بار مطالعه نداری !!!

آی فیزیک برای کمک به دانش‌آموزان عزیز در مرور سریع دروس، در حال صوتی کردن کتب درسی، مخصوصاً علوم دورۀ اول دبیرستان است. این کار با صوتی کردن متن کتاب علوم هفتم در بیشتر فصل ها شروع شده و شما دانش آموزان گرامی می‌تونید فایل صوتیِ کتاب علوم هفتم رو در صفحۀ درسنامه علوم هفتم بشنوید.

برای بار اول، فایل های صوتی را همراه با مشاهده متن کتاب درسی گوش دهید و همزمان روخوانی نمایید و در دفعات بعدی، بدون مشاهده متن کتاب، فقط به فایل صوتی گوش دهید. هرجا که نیاز به تفکر و تعمق در مطالب بود، فایل صوتی را متوقف کرده، روی موضوع مورد نظر دقت بیشتری نمایید و یا به تصاویر و نمودارهای کتاب درسی مراجعه کنید.

تصویر جلد کتاب علوم هفتم

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • باسلام و عرض ادب. بابت زحمات مسئولین محترم آی فیزیک تشکر و قدردانی می گردد و از اینکه فایل صوتی رایگان در اختیار دانش آموزان این مرز و بوم قرار می دهید خداوند اجرتان دهد چرا که برخی از دانش آموزان کار و یا دیگر دانش آموزان با دانلود فایل صوتی و گوش کردن آن در خودرو و … با فرهنگ کتابخوانی آشنا می شوند. سپاس و درود فراوان.🙏🏼

    پاسخ
  • ببخشید چرا فصل های دیگه نیست؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      به دلیل مشغله کاری فعلاً فرصت ویرایش و بارگزاری فصل های دیگر نبوده، سعی می کنیم تا چند ماه آینده این بخش رو برای شما تکمیل کنیم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up